Τετάρτη 29 Αυγούστου 2007

Υπόδειγμα αίτησης για άμεση οικονομική βοήθεια

ΑΙΤΗΣΗ - ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
(άρθρο 8 Ν.1599/1986)
Η ακρίβεια των στοιχείων που υποβάλλονται με αυτή τη δήλωση μπορεί να ελεγχθεί
με βάση το αρχείο άλλων υπηρεσιών
(άρθρο 8 παρ. 4 Ν. 1599/1986)

ΠΡΟΣ:
Ο - Η Όνομα: Επώνυμο:
Όνομα και Επώνυμο Πατέρα:
Όνομα και Επώνυμο Μητέρας:
Ημερομηνία γέννησης:
Τόπος Γέννησης:
Αντιπρόσωπος Νοικοκυριού:
Αριθμός Δελτίου Ταυτότητας: Τηλ: Κινητό:
Τόπος Κατοικίας: Οδός: Αριθ: ΤΚ:
ΑΦΜ:
Με ατομική μου ευθύνη και γνωρίζοντας τις κυρώσεις, που προβλέπονται από της
διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 22 του Ν. 1599/1986, δηλώνω ότι:


1.Είμαι μόνιμος κάτοικος του Δημοτικού Διαμερίσματος ??????????????.
του Δήμου?????????????????????????????????.
2. Κατά την πυρκαγιά της ???????2007
A) υπέστη ζημίες η περιουσία μου
Β) υπέστη ζημία η οικία μου ή καταστράφηκε η οικοσκευή μου
Γ) είμαι τρίτεκνος ή πολύτεκνος
Δ) ?.. από τα μέλη της οικογενείας μου έχει (έχουν) αναπηρία 67% και άνω
3. Δεν έλαβα άλλο ποσό από το Ελληνικό Δημόσιο για την ίδια αιτία από άλλο
φορέα (Τράπεζα ή Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση).
4. Εντός τετραμήνου από σήμερα θα προσκομίσω στο Δήμο μου τα προβλεπόμενα από
την νομοθεσία δικαιολογητικά.




Ημερομηνία: . . . . . . . . . . . . .2007

Ο Δηλών/ - Η Δηλούσα

Δεν υπάρχουν σχόλια: